woensdag 31 december 2014

Nieuw Jaar!

Hey,
Vandaag is het oud jaarsdag!
En dit betekend dat het bijna 2015 is! Het afgelopen jaar is voor mij zo snel gegaan! Ik ging over naar 3 Havo, Ik kwam in een nieuwe klas met allemaal nieuwe mensen en er werden ineens hoge eisen aan mij gesteld. Ik weet dat deze post een beetje laat is maar hier is toch een lijstje met goede voornemens.
Als eerste wil ik beter mijn best doen op school, vooral bij Nederlands, Duits, Scheikunde. Ik wil ook meer focussen op planningen en me daar aan houden. Ik wil ook gaan hardlopen waar ik ook een artikeltje. En iedere week 3 artikels plaatsen, en nog een beauty voornemen, 2x per week mijn nagels doen, in de zin van mooi verzorgd en gelakt.Oké ik denk dat het wel was.. o ja nog eentje ik wil op mijn rapport voor al mijn vakken aan het eind van het jaar minimaal een 6,0 staan, niet afgerond! Oké dit was het weer voor vanavond! Ik wens iedereen alvast een Happy new year!
Mensen wel oppassen met vuurwerk!!
Xoxo
Noor!

Ps. Laatste post uit 2014!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten