dinsdag 21 juli 2015

What is in my beach bag summer 2015


Heei,
Het leek met leuk om een what is in my beach bag te doen omdat het zomer is en ik ze regelmatig op youtube voorbij zie komen, dus ik dacht waarom niet?


Wat er standaard in mijn beach bag zit is een strandhanddoek, deze is van de Hema. Hij is redelijk groot en droogt snel op! 

Natuurlijk zit er ook een zonnebril met hoesje in mijn tas om mijn ogen te beschermen tegen de zon! En om mijn zonnebril te beschermen van alles wat in mijn tas zit een zonnebril hoesje. Ik heb een goedkope zonnebril want ik ben echt zo iemand die als ik een dure heb hem dan kwijt raak of per ongeluk kapot maak. De zonnebril in van de Primark, ik dacht dat hij €1,50 was en het hoesje is van de Six en die koste dacht ik €6,-

Ook heb ik een make-up tasje met een borstel in mijn tas zitten. In mijn make up tasje zit deodorant, waterproof mascara, een spiegeltje, lippenbalsem en haar elastiekjes en bobbypins. Het tasje in van de H&M voor dacht ik €1,50 of €2,- en de borstel heb ik ooit bij de clairs gekocht en hij is eigenlijk aan vernieuwing toe.

Mijn telefoon en mijn oortjes zitten ook in mijn tas. Ze zitten een ziplock tasje, deze tip heb ik van de video van Alisha Marie (op youtube), je kan namelijk door het plastice zakje op je telefoon! Echt super handig, je hoeft ook niet bang te zijn dat je telefoon nat wordt, want hij zit beschermt.

Mijn bikini zit meestal ook in mijn tas. Meestal heb ik mijn bikini al aan en heb ik dan kleren in mijn tas maar nu niet. Mijn bikini komt van de decathlon, ik heb een zwembroekje in de zelfde kleur als het short. Het is geen hele set, ik heb het bij elkaar gecombineerd.
Zonnebrand is natuurlijk niet te missen, want ik wil liever niet verbranden. Mijn zonnebrand is zoals je kan zien factor 50 maar je kan ook 15, 20 of 30 gebruiken(of 40 als die er is).


Omdat het een warme dag is en ik mijn vochtniveau op peil moet houden heb ik ook drinken bij me, natuurlijk met ijsklontjes ;).

Dit was het dan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, nog een fijne vakantie! Laat een reactie achter met wat er in jou tas zit of als je vind dat ik iets mis! 
xoxo Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten