zondag 4 januari 2015

Favorite Apps

Hey,
Vandaag een soort Tag, het is niet echt een bestaande tag, volgens mij. Ik ga jullie vertellen wat mijn favoriete apps zijn op mijn Iphone:) Dit lijkt een beetje op de whats on my Iphone tag, die ik ook best wel wil doen, alleen ik moet nog wel ff bedenken hoe ik die ga filmen aangezien ik met mijn Iphone film. Maar oké laten we beginnen.
#1 Whatsapp
Voor de meeste lezers die een smartphone hebben, komt dit tekentje wel bekend voor denk ik, whatsapp. Dit is een chat waar je berichten kan sturen, je kan ook groepen aan maken dat  je chatten met meerdere mensen.. je hebt wel wifi, 3G of 4G nodig. Ik gebruik whatsapp voor school, om te praten met vrienden enzo.

#2 Snapchat
Deze komt denk ik ook wel bekent voor. Snapchat, een app waarbij je foto's naar elkaar kan sturen met gekke teksten, emoji's en effecten toe kan voegen. Ik gebruik snapchat vooral om snel even een foto naar iemand te sturen en gewoon omdat het leuk is.


#3 Instagram
Nou ik denk dat de meeste van jullie alle apps uit mijn lijstje kennen. Instagram is inmiddels ook wel bekend, je kan foto's plaatsen met effecten en een bijschrift er bij zitten, je kan mensen die bij je op de foto staan taggen en je kan persoonlijke foto's naar je volgers sturen.

#4 ITUBE
Lekker 's ochtends op de fiets, in de bus of in de les muziek luisteren. Mijn playlist samen stellen of video's van Youtube uploaden. Itube is ook wel bekend en je kan het al je het in een playlist geladen hebt zonder internet beluisteren.

#5 Magister/META
Voor alle lezers die op school zitten komt meta denk ik ook wel bekend voor. Je kan hier je cijfers op bekijken, of je wel of niet aanwezig was.. dit is voor je ouders.
hele handige app!!


#6 YouTube
Deze ken iedereen wel! YouTube naast Google de grootste zoek machine ter wereld.
Op YouTube zoek ik beauty video's en study tips, nog wel meer hoor.
#7 Dropbox
Dropbox is een site op internet waar je documenten,afbeeldingen en video's in op kan slaan, je kan ook de App downloaden op je smartphone zodat je dingen van de telefoon naar je Laptop of Computer kan zetten.

Dit was het dan weer voor vandaag!
Xoxo,
Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten