maandag 5 januari 2015

Outfit post Winter 2015

Heii,
Vandaag weer een outfitpost! Yeaajj! Ik heb weer leuke nieuwe foto's voor jullie! Die ik samen met Eva heb gemaakt, klik hier om naar Eva's blog te gaan.
Hier komen ze dan:
Dit zijn mijn winterschoenen, het zijn echte winterlaarsjes, die aan de binnenkant met schapenwol gevoerd zijn. Aan de achterkant kan je het stuk dat om je been heen zit aantrekken of (als het al strakker zit) losser maken.
Volgens mij zijn ze uit een Outlet die ooit in Bennekom was...




 Dit is niet echt een foto van mijn totale outfit maar alleen van mijn jas, mijn jas is van SuperDry Japan. Hij is zoals jullie zien blauw, zowel donker als licht, op de foto lijkt hij wat grijzer, hij komt over mijn kont. En heeft 3 ritsen, dit zorgt er voor dat mijn jas helemaal winddicht is.













 Hier zie je een foto van mijn oor, met een leuke parel oorbel van de primark. 5 oorbellen voor 1,50 :)
 hier zien jullie een foto van mijn nieuw geknipte haar :) Yeaah! ik heb het in laagjes. En aan de achterkant zit het in een redelijke V-vorm. En dat is wat ik wilde









Hier een foto van  mijn outfit
Jas: SuperDry Japan
Trui: H&M sale, 10 euro
broek: H&M
schoenen: geen idee.














Dit  was het dan weer voor vandaag!
Xoxo,
Noor


1 opmerking: