woensdag 21 januari 2015

Party look

Heey,
Vandaag heb een artikeltje voor jullie over een party look die ik bij het zusje van een vriendin van mijn heb gemaakt, en hij was best goed gelukt dus ik moest er even een foto van maken.
De oog look was voor haar klassenfeest, ze zit in groep 8, ze wilde een leuke oog look maar niet te.
Dit is de oog look, de foto is niet van hele goede kwaliteit maar het is iets. Zoals je kan zien heb ik een beetje een smokey eyelook proberen te maken. Hier voor heb ik het Bright pallet van Catrice gebruikt, een setje van de Hema, zonder nummer of naam en een kleur zwart waar niks op stond. 
Ik vind het best goed gelukt en zij was er zelf heel blij mee. Ik heb ook een zwarte eyeliner van de action gebruikt, wat ik echt een afrader vind want hij brengt heel klonterig aan. De mascara die ik heb gebruikt is de big and bold lashes van Essence.
Op deze foto heeft ze haar ogen open en zie je dat ik ook onder het oog een zwart lijntje heb aan gebracht. Dit is het eindresultaat! Ik ben er best trost op!
















Dit was het dan weer!
Xoxo,
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten