dinsdag 27 januari 2015

Week update

hei,
Vandaag een soort update artikel over wat er in de laatste week is gebeurd. Ik ga niet echt per dag beschrijven wat er is gebeurd maar  meer de highlights. Oké afgelopen weekend heb ik zo ongeveer het drukste weekend van mijn leven gehad maar laat ik eerst beginnen bij vrijdag, een van mijn beste vriendinnen vierde haar verjaardag dus toen ging ik vrijdag een kadootje voor haar kopen met wat vriendinnen, onder anderen Femke van beautyflem. Ze heeft een Youtube kanaal die ik zeker zou bekijken want ze maak leuke video's over van alles. Ik heb toen bij de primark een paar kadootjes gekocht, een beker die dicht kan aan de bovenkant, z'on starbucksbeker alleen dan kan hij aan de bovenkant dicht, hij is gebloemd met een rode deksel, deze was €3-. Verder had ik nog een rood/roze portemonnee die was afgeprijsd voor €2-. En toen had ik nog samen met Femke een kussentje in de vorm van een hartje<3 hij was grijs, en was gemaakt  van een hele fluffystof, en op het kussentje leek het alsof het in een soort roos vorm was. Oké toen ging ik 's avonds naar die verjaardag en het was echt heel gezellig. De volgende dag was ik best moe. We hebben op die verjaardag alleen maar films gekeken en gelachen. Oke inmiddels was het zaterdag middag en ik heb vooral huiswerk gemaakt en films gekeken. Zondag had ik de verjaardag van een andere van een van mijn andere beste vriendinnen, met die verjaardag gingen we echt wat doen, het is een soort doekdansen of zo. hier onder zie je een foto van wat het is. O het heet luchtacrobatiek.                      
     Maar het was heel leuk, ik had wel een beetje spierpijn.
Gister, maandag dus, had ik een normale dag, alleen 2 van mijn vriendinnen waren toen jarig. En vandaag dinsdag heb ik niks anders gedaan dan films kijken want vandaag ben ik ziek.. Yeaah! nou niet dus, zere keel en nog meer van dat gezeik.

Dit was het weer voor vandaag,
XOXO,
Noor
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten