maandag 2 februari 2015

New nailpolish

Heei,
Vandaag gaat mijn artikel over de 2 kleuren nagellak die ik de laatste tijd vaak op doe, dus ik dacht laat ik er een artikeltje over schrijven. De eerste kleur is een rode kleur van het merk catrice, dit wordt verkocht bij het kruitvat, de kleur heet 17 caught on the red carpet hier onder zie je foto's van de nagellak

Ik vind de nagellak van Catrice heel fijn want het blijft redelijk lang zitten en het dekt ook goed, na 2 laagjes heb je meestal en goede dekking. En de prijs is ook nog goedkoop. 



 Dit is met 1 laagje, dekt al redelijk goed. Het is al rood zo maar ik vind het fijn om het nog iets donker roder te maken.
En dit is hoe het eruit ziet met 2 laagjes



De andere Kleur die ik de laatste tijd  vaak op doe is een paarse kleur. 

 dit is de andere kleur, hij heet 65 be my Violentine
Het is een hele mooie kleur.
Hij dekt ook goed want na 1 laagje is het eigenlijk wel genoeg, maar ik vind het fijn om 2 laagjes aan te brengen.



Dit is 1 laagje. Het kan op zich wel maar met 2 laagjes heb je een mooiere kleur en een betere dekking.

Dit is de paarse kleur, alleen nu 2 laagjes. Zoals je ziet geeft dit een betere dekking maar ziet het er net zo mooi uit! 


Ik vind de nagellak van Catrice heel fijn. Ze lakken fijn en blijven lang zitten. Het is ook nog een budget-proof merk. Deze nagellakjes kosten allebei €2,99 dacht ik.
Het merk Catrice is te koop bij de kruitvat.

Xoxo,
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten