zondag 8 februari 2015

Gezonde lange nagels

hei, 
Nagels, ze zijn mooi als ze half lang zijn, mooi gelakt, een beetje zoiets wat je op Instagram vaak voorbij ziet komen. Maar hoe krijg je nou zelf mooie lange gezonde nagels die niet afbreken?

Vandaag heb ik voor jullie wat tips over hoe je je nagels mooi en gezond kan houden. Een aantal tips heb ik zelf van YouTube gehaald maar de meeste heb ik zelf ontwikkeld in de loop der tijd.

1. De eerste tip zal misschien een beetje raar klinken, maar dat is gezond eten, en hier mee bedoel ik veel fruit en vitamine. Vitamine zorgen voor sterke nagels. Het werkt echt. Toen ik meer fruit ging eten werden mijn nagels in eens ook veel sterker.

bron foto

2. De tweede tips heeft ook me je gezondheid te maken. Niet te veel stressen. Ik heb altijd dat als ik hem stres, mijn nagels sneller afbreken, ik kan zo ook makkelijker buigen. Ik weet dat het heel moeilijk is om nooit te stressen en ik stress hem ook wel eens maar probeer dat van je af te laten glijden.



3. De derde tips is wel bekend denk ik, nagellak. Ik vind nail-harders niet zo fijn dus ik doe gewone nagellak op. Op een of andere manier heb ik het gevoel dat mijn nagels er sterker van worden. Ze blijven ook lang sterk. Een top coat kan ook nog wel eens helpen om je nagels sterker te maken. Soms als ik geen zin heb om een kleur nagellak op te doen, doe ik alleen een laagje top coat op. Dit heeft het zelfde effect.




4. Een goede verzorging. Je nagels hebben een goede verzorging nodig, ze moeten eens in de zoveel tijd, denk aan minimaal 1 keer per week, schoon gemaakt worden. Ik vijl mijn nagels altijd, want door knippen worden ze niet veel harder. En mijn nagels zijn zo hard dat het pijn doet om je te knippen. 








5. Nagellak remover.. potje of watje?
Ook is het belangrijk dat je je nagels schoon maakt met een remover die je nagels niet 'kapot maakt'. Daarom kan ik van die dip nail polish removers aan raden, ze zijn onder anderen bij de kruitvat te koop. Ze reinigen je nagels namelijk heel snel, en je hebt geen watjes nodig. Ik hoor van heel veel mensen dat zij vinden dat het snel uit droogt. Ik vind dat niet. Ik heb voor het eerste een nieuwe moeten kopen om dat mijn oude na 4 maanden op was. Ik vind het makkelijk en het is goed voor je nagels dus ik zou het jullie zeker aanraden!

Dit was het weer vandaag! Jullie kunnen dit artikel ook vinden op www.ladyoflifestyle.nl , klik hier om naar Eva's site te gaan.
Eva en ik schrijven namelijk gast artikels voor elkaar, dus binnen kort staat haar gast artikel ook op mijn site.
Xoxo,
Noor






Geen opmerkingen:

Een reactie posten