maandag 9 februari 2015

Review Hema Make up Remover

Hei,
Vandaag heb ik een review voor jullie over make-up remover van de Hema.
Ik heb een olie en een lotion.
Ik heb beide producten getest en ik vind de olie fijn om er het af te halen en de lotion fijn om de laatste restjes weg te halen.
Ik vind de olie heel fijn want hij haalt je oog make-up goed weg. 
Het is ook nog eens budgetproof!!!

Dit is de olie, zoals je kan zien is hij doorzichtig. Dat is met de meeste oliƫn zo. In de foto hier onder zie je dat de olie voor alle type oog make-up is, ook waterproof en dat het Fragrance-free is, ook wel parfumvrij.
 Ik vind de olie heel goed, hij werkt fijn. De olie is voor €1-, en verkrijgbaar bij de Hema.

 Na de olie gebruik ik de lotion om de restjes olie en make-up weg te halen.
De lotion is roze gekleurd. Hij is ook niet geparfumeerd maar heeft wel een luchtje. Hij haalt make-up goed weg, maar ik vind het fijn om hem alleen na de olie te gebruiken.

Ook de lotion is budgetproof, maar kan geen waterproof make-up weghalen. Dat is wel een nadeel, maar ja. De lotion kost €1,75. 

Dit was de review! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Laat een reactie achter als je dat leuk vind!
Xoxo,
Noor

1 opmerking: