zondag 8 maart 2015

Review: Primark, moisturising, anti-frizz serum


Heei,
Ik heb weer een review voor jullie. Ik weet dat het echt heel lang geleden is dat ik iets posten. Ik heb het nog al druk gehad de laatste tijd, maar nu ben ik weer eens een keertje online.
De review van vandaag gaat over het moisturising anti-frizz serum van de primark. Ik zag hem een tijdje geleden liggen. Toen ben ik er reviews over gaan zoeken om te checken of het het waard is om te kopen. Na het lezen van een aantal reviews was ik er wel zeker van. Dus toen heb ik hem afgelopen vrijdag gehaald in de Primark in Arnhem.

Ik vind hem heel fijn werken en ik zag het effect ook wel. De bedoeling is dat je het serum geleidelijk over nat haar verdeelt, als je dat gedaan heb kan je je haar gewoon stijlen zoals je het normaal ook doet. Het effect zou moeten zijn dat je haar een prachtige glans krijgt en je haar minder pluist. Mijn haar pluisde inderdaad veel minder en het glansde ook iets meer.
Op de rechter foto zie je hoe het serum er uit ziet. Het is een doorzichtige gel. De gel ruikt lekker, het ruikt naar Moroccan Argan Oil. Dat is ook logisch want het is een van de ingrediĆ«nten van het serum. De gel is een beetje plakkerig maar niet zo plakkerig als haarwax bijvoorbeeld. 


Op deze foto's zie je het niet echt glanzen, maar die glans is er wel. Ik vind dat mijn haar er gezonder door uit ziet, ook omdat het minder pluist. Ik vind dat het serum echt een aanrader is. Het kost €3-, bij de Primark. Het ligt, te minsten in Arnhem bij alle make-up en borstels enzo.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad, laat als je het leuk vind een reactie achter met je eigen mening over het serum van de Primark.

love,
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten