zondag 8 maart 2015

New Jeans, Sting Outlet

Heei,
Vandaag wilde ik jullie even mijn nieuwe broek laten zien! Ik heb hem laatst gehaald bij de Sting outlet in Arnhem voor €10,- Hij was eerst €40-, dus ik vind het mooi meegenomen.



Zoals je kan zien is de broek Tie-Dye. Het zit een patroontje op de broek die je nu niet zo goed kan zien maar bij de volgende foto wel. Ik vind het een super leuke broek en wilde het even met jullie delen!
Dit is het patroon op de broek, natuurlijk is het wel iets uitgebreider maar zo ziet het er uit.
Ik  vind de broek zo mooi omdat je hem als casual broek kan dragen maar ook als een iets nettere, chiquere broek. Je kan er echt ontzettend veel mee combineren en hij zit ook nog lekker!

Dit was even mijn kleine tussen door Artikeltje over mijn nieuwe broek!
Love,
Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten