zondag 22 maart 2015

Review Andrélon 1 minuut masker


Hei,
Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Deze keer gaat het over het Andrélon 1 minuut masker. Ik denk dat jullie allemaal wel bekend zijn met het merk Andrélon. Ik vind het persoonlijk een van de beste haarverzorging merken die ik ken.
Dit een minuut masker is van de lijn Oil & Care. Ik vind het 1 minuut masker heel fijn omdat het ervoor zorgt dat mijn haar minder pluist, heel zacht en heel glad word.
Het masker bevat argan oil, vandaar dat het minder pluist en zachter word. 
Ik vind het masker lekker ruiken. Het ruikt naar argan olie, surprise! En een heel kleun beetje naar Cocos. 
Het masker is heel fijn te gebruiken. Je gebruikt het tijdens het douche, ik was mijn haar eerst altijd met Shampoo en Conditioner en dan gebruik ik het masker. Eerst masseer ik het goed in mijn haar en daarna laat ik het 1 minuutje intrekken.  Daarna spoel ik het grondig uit. Als mijn haar na het douche handdoek droog is ziet het er zo uit.
En als ik het dan helemaal heb uitgekamd ziet het er zo uit.
Het effect? Mooie zacht en glad haar. Je haar pluist minder en valt mooier. Het masker in o.a te koop bij kruidvat voor €3,99. 
Heb je het masker zelf? Laat een reactie achter met jou mening ;)
Love,
Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten