dinsdag 31 maart 2015

Serie van de maand: The Vampire Diaries

bron foto
heey,
Het is weer 1 april en dat betekend Serie van de Maand! Deze is het The Vampire Diaries.
Ik denk dat heel veel van jullie de serie al kennen en het op aflevering volgen, maar ik ben er net aan begonnen en al verslaafd aan! Ik heb de serie uitgekeken, voor zo ver het kan en ik vind het een hele leuke serie! Het zijn tot nu toe 6 seizoenen dus als de samenvatting een beetje langdradig is, sorry:/
The Vampire Diaries is een Amerikaanse drama/fantasy-televisieserie, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith
De reeks wordt sinds 10 september 2009 in de Verenigde Staten uitgezonden door The CW Television Network. In België begonnen de uitzendingen op vijf vanaf 23 januari 2010. en in Nederland wordt de serie vanaf 31 januari 2010 uitgezonden door Net 5. Op 16 februari 2010 bevestigde de CW dat er ook een tweede seizoen zou uitkomen. Op 26 april 2011 maakte CW bekend dat er een derde seizoen kwam. Het vierde seizoen telt 23 afleveringen. Het vijfde seizoen kreeg weer terug 22 afleveringen.
Momenteel (anno 2014) wordt het zesde seizoen in de Verenigde Staten opgenomen en zal worden uitgezonden op CW. Op 11 januari 2015 maakte The CW bekend dat de serie een zevende seizoen zou krijgen.
Wanneer het vijfde seizoen in Nederland op tv komt, is nog niet bekend.
Dit is het enige wat ik aan informatie kon vinden over de serie. 
De serie neemt je mee in het sexy leven van de broers Salvatore, Damon (Ian Somerhalder) en Stefan (Paul Wesley). Zij zijn beide Vampiers. 
De serie volgt ook het leven van Elena Gilbert (Nina Dobrev) en haar vrienden, Bonnie Bennett (Kat Graham), Caroline Forbes (Candice Accola), Matt Donovan(Zach Roerig), Tyler Lockwood (Micheal Trevino) en Elena's broertje Jeremey Gilbert (Steven R. McQueen). Er gebeurt echt zo veel in de serie dat er geen samenvatting zonder spoilers bestaat of überhaupt al een serie beschrijving zonder spoilers. Ik vind de serie echt super leuk en ik zit echt te wachten tot de nieuwe aflevering, 6X18, online komt op 16 april. De serie is op Netflix te kijken maar daar gaat hij volgens mij maar tot seizoen 4 of 5. Ik heb de boeken nog niet gelezen maar dat ben ik wel van plan te doen. 
Dit was weer de Serie van de maand van April, het klopt ook dat ik geen serie van de maand maart heb.. sorry daarvoor.
Love, 
Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten