donderdag 23 april 2015

~outfit post~


Heei,
Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie, deze keer niet met eva! (ladyoflifestyle.nl) Vandaag dus eentje van mezelf. Ik heb voor jullie een aantal leuke zomer/lente looks. Enjoy!

Look #1
Dit is mijn hardloop./sport outfit. Ik weet dat het niet echt iets is wat je bijvoorbeeld naar je werk, naar school of naar een feestje draagt. Maar toch leek het me leuk om hem er in te doen.
De broek is van Nike, ik heb hem gekocht in spanje dacht ik. Ik weet niet meer precies hoe duur hij was.. ik dacht rond de €40,-
Het vest is van Primark net als het hemdje/topje wat ik aan heb. Ook hier weet ik de prijzen niet meer van.

Look #2
Deze look kan je zowel aan naar school als naar een feestje. Ik heb hier mijn strakke licht blauwe Croptop gecombineerd met mijn bordeauxrode jurk. Omdat mijn croptop zo strak is zie je eigenlijk niet dat het 2 aparte delen zijn.


Zoals jullie kunnen zien heb ik er een goude ketting met een veer erbij gedaan om het extra af te maken.
De jurk en de Croptop zijn beide van de H&M. De Croptop was €5,- en de jurk weet ik ook niet. De ketting heb ik voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin.. en dan vraag je meestal niet naar de prijs...

Look #3
De 3de look is een croptop met een rokje. Je kan het dragen naar school en een feestje. 
 Hier heb ik een wat lossere croptop, grijs van kleur met een blauwe M erop gecombineerd met mijn zwarte skaters skirt van de H&M.

Op deze foto zie je goed de complete outfit. 
De croptop heb ik voor €2,50 bij de sting outlet in Arnhem gescoord samen met nog wat anderen shirts.  De rok komt voor ik dacht €15,- bij de Bershka vandaan.


Dit was het dan weer, laat in de comments achter welke outfit jij het leukst vind! 
xoxo, Noor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten