zondag 26 april 2015

Shoplog Bershka, H&M, Primark


Heei,
Zaterdag ben ik gaan shoppen met een vriendin in Arnhem. Het was heel gezellig en het leuk me wel leuk om in een 'foto' shoplog te laten zien wat ik allemaal gekocht heb.
Als eerste zijn we naar de Primark geweest, dit keer heb ik er 3 kleine dingetjes gekocht. 2 zonnebrillen en een doosje nep-nagels.
Dit is de eerste zonnebril. Ik vind hem mij wel leuk staan. Ik heb nu 2 goedkope zonnebrillen want ik ben bang dat als ik één dure haal ik er op gaan staan of zitten.. 
Prijs: €2,50. 

Nou dit is dan zonnebril 2. Ik weet niet of je het helemaal goed op de foto kan zien maar hij is zwart met zwarte glazen. 
Prijs: €1,50

Ik zag deze nep nagels en ik dacht.. die wil ik hebben. Ik vond ze zo ontzettend vrolijk en kleurrijk. Ik dacht leuk voor in de zomer!
Prijs: €1,50
Daarna zijn we naar de Bershka geweest, ik vond dat er heel veel leuke dingen waren maar uit eindelijk heb ik maar 4 dingen gekocht. 
Als eerste dit topje. Zoals je kan zien is hij helemaal kant. Aan de binnen kant zit een stukje donker blauwe stof hierdoor zien anderen je BH niet, dus je hoeft er ook geen bando onder te dragen.
Prijs: €9,99


 Toen zag ik dit jurkje. Ik ben echt jurkjes gek. En ik vond deze zo mooi dat ik dacht die moet ik hebben. ze jurk heeft wel een beetje een apart model maar dat vind ik in dit geval juist heel erg mooi. Je kan de jurk bijna overal naar dragen, een feestje, je werk of school! Ik geef wel toe dat hij aan de prijzige kant is.
Prijs: €24,99
Toen zag ik dit haarbandje hangen, ik vond hem ook super leuk. Op de verpakking stond dat je hem ook als riem kan gebruiken maar ik denk niet dat ik dat ga doen. 
Voor een haarbandje was deze ook redelijk duur.
Prijs: €7,99

Ik zei net dat ik 4 dingen had gekocht bij de Bershka, het klopt ook. Nummer 4 is namelijk een donker blauw gestreepte maxi rok, maar die heb ik per ongeluk in de verkeerde maat mee genomen dus die ga ik even ruilen voor de goede maat. De rok was trouwens €9,99.

Als laatste bij de H&M heb ik dit vest gekocht. Ik had al eerder zo'n vest alleen die is op mysterieuze wijze verdwenen... Het vest is zwart met wit en een beetje grijs. Het is echt het perfecte wijde vest, vind ik, omdat je het op bijna alles kan combineren!
Prijs: €9,99

Dit is wat ik allemaal gekocht heb! Ik ben er heel blij mee! Wat vinden jullie ervan? Laat een reactie achter als je dat leuk vind!
xoxo,
Noor


Geen opmerkingen:

Een reactie posten