dinsdag 25 augustus 2015

#shoppinggeek Vakantie Shoplog!



Heei,
Ik ben weer terug van vakantie dus kan ik weer lekker bloggen! In de vakantie ben ik naar Andorra geweest, dat is een klein landje tussen Frankrijk en Spanje. Andorra staat bekend om de goed kopen prijzen. Dus natuurlijk moest ik even gaan kijken, dus toen heb ik in de hoofdstad van Andorra, Andorra La Vella, een aantal dingen gekocht!

In La Vella heb ik echt ontzettend veel rondgelopen en ik ben ook in ontzettend veel winkels geweest maar uit eindelijk heb ik maar bij 2 winkels wat gekocht. Als eerste bij de Mango Outlet een nette broek voor €5,99, hij is donker blauw en een beetje shimmery, dat zie je niet heel goed op de foto's



Daarna zijn we naar een groot warenhuis geweest, een beetje vergelijkbaar met Harrods, London pf Lafayette, Parijs. Alleen is dit wat goed koper. 



 Ik heb er 2 kwasten van Real Techniques gehaald. De sculpting Brush voor €12,49 en de setting brush voor €6,99.
Ik gebruik de sculpting brush bij het aanbrengen van mijn bb-cream en de setting brush voor het aanbrengen van highlighter.
 De sculpting brush heeft haren die redelijk dicht op elkaar staan. Hij smeert de bb-cream mooi en gelijk mattig uit. Het ziet er niet meteen geplamuurd uit.

Bij de setting brush staan de haren uit elkaar. De kwast is heel zacht en brengt de highlighter mooi en gelijk matig aan.



 Ik heb een nieuwe blush gekocht van Catrice, de kleur is zoals je kan zie heel fel, maar wel mooi! Het pigment is echt heel mooi! De blush kostte €3,99.








Ik heb ook een nieuw oogschaduw pallet gehaald van Catrice. Van deze collectie palleten had ik alleen Bright, maar die vond ik iets te glitterig voor school of een feestje, dus daarom heb ik ook Matt gehaald. Ik vind de kleuren mooi en ze hebben veel pigment. Het pallet koste €5,69.

Dit heb ik allemaal gekocht! in totaal was is €35,15 kwijt.
Dit waren de spullen die ik gekocht heb!
Liefs,
Noor



Geen opmerkingen:

Een reactie posten